Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

onsdag 4 maj 2011

Jag tror jag vet

Nu har jag tänkt och tänkt, länge och nog! Tror jag vet vad jag vill ha för typsnitt på min tatuering :)
Så då är det bara en fråga om NÄR och VAR.
Jag är en sån som hellre betalar lite mer och VET att jag får något som är bra än att gå till en billig tatuerare där resultatet kan bli hur som helst!

Men det lär ju inte bli än ändå tror jag, tyvärr :( Hade ju velat göra den nu nu NUUUUUUU!!!

Tänker tänker och funderar massor.. Kommer man någon vart?

Nu ska jag borsta håret och försöka komma på vad jag tänkte skriva här innan när jag inte hade tid, men nu när jag har tid har jag glömt vad det var!
Suck! DET är Hanna i ett nötskal ;) Men sån är jag och ni får helt enkelt ta det! :D Älska mig för den jag är som det så fint kallas ;)

4 kommentarer:

♥TrollMorsan♥ Mamma till 11 Troll♥ sa...

Älskar dig precis som du är!

Kram på dig!

pernilla sa...

åh hoppas du får din tatuering! det finns en kille i karlsborg christoffer larsson, han är grym! likaså en kille som heter rickard som jobbar på magic man i skövde..
jag skulle ha tatuerat mig när oliwer var bebis, hade bokat tid och allt men när dagen väl kom så blev min vän sjuk så jag var tvungen att tolka för henne på sjukhuset (hon är döv) så tommy snikte till sig min tid. nu har det inte blivit av att jag bokat nytt=)

chicmommy - mamma till Ajdin sa...

sv: kul att du är med och tävlar om ett presentkort värde 1000:- inne på min blogg. Lycka till!

Vad händer annars, vad ska ni hitta på idag då? :)

Fiia sa...

Ska du göra en tatuering? härligt!

Vi köpte en ny vagn för vi ville ha en liten och smidig i affärer, annars har vi en Brio happy som jag är supernöjd med, dock lite klumpig just i affärer och trånga utrymmen.