Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

tisdag 9 september 2014

6 på rad

Efter 6 nätter på jobbet var jag ledig förra natten och inatt. Gårdagen rusa förbi med tsnke på att jag sov till 16 ;) Sen möte på jobbet 19-21.

Idag har jag och barnen varit i Skövde och handlat lite kläder. Behövde buta ut öite nu efter sommaren, dom växer som ogräs då av någon anledning ;)
Tove behövde byxor och Ellen tröjor, bra när dom varierar sig :P

Passa på att gå in till optikern igen, dom skulle ju ringa dahen efter sist vi var där. Säkert en månad sen nu och inget hört än.
Bågen har utgått så vi prova ut en ny. Gick nöjda ut därifrån båda två :)

Åt mat sen bolaget innan vi åkte hemåt.

Hemma skulle det provas kläder och senare visa pappa vad som köpts ;) Viktigt :P

Nu ska jag snart lägga Tove sen ta mig en välförtjänt öl, eller kanske en cider. Eller både och. Får se. Är ju min helg nu så då får man ta sig lite gott att dricka på kvällen ;)

Ha det så bra :)

Inga kommentarer: