Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

fredag 1 april 2011

3 + 2 = 5

Klockan 8.30 och jag har redan:
- Gett Tove gröt och macka
- Jag har själv ätit frukost
- Dammsugit
Ska snart ner i tvättstugan, eller jag väntar nog tills Tove sover och de ska hon nog göra snart.. Vi gick ju upp 06.10 Så hon borde ju vara trött snart ;) Måste verkligen tvätta så man kommer igenom tvätt berget snart! Trodde jag skulle få hjälp med det med de har h*n nog glömt vid detta laget! :O Men men.. Får väl göra det själv istället.. Får fundera ut någon bra teknik så jag kan ha med mig tove ner också.. Är ju bara betong golv så inget golv jag vill sätta henne på och bumbo stolen hoppar hon ur om hon inte får full uppmärksamhet ;) Så den kan jag inte ha där nere heller, bara uppe :P
Hade varit superskönt om vi kunnat få klinker där inne med och inte bara i rummet bredvid. Är ju så mycket lättare att hålla rent när det är klinker på golvet istället för betong..

Kanske ska till vänner ikväll, men verkade inte bestämt.. Aja de märker vi ju! ;)

Hoppades på att vi skulle ha frimärke hemma så jag slapp köra iväg och köpa de och posta brev men ser ut som jag får åka iväg sen. Så är det när man inte kan planera in det när jag kör och jobbar.. Suck! Men inte mycket att göra åt det. Det är ju sent påtänkt som det är redan [som vanligt] så måste iväg idag.
Men får passa på att posta ett annat brev som jag haft hemma ett bra tag utan att de kommit iväg.. Så det är ju positivt!

Kattungarna börjar bli stora nu, eller dom växer så de knakar i alla fall ;) Nu har nästan alla öppnat ögonen nu, de två första hade öppnat dom redan i tisdags när jag kollade på dom :) Så dom har öppnat ögonen helt nu och de andra ser ut som kineser ;) Hehe
Har inte några superfärska bilder på dom men har från i måndags, här kommer dom:
 Bilderna som är sidan om varandra är samma bebis ;)
Dom kommer också i den ordning de föddes :)



















De tre spräckliga är flickor och de två bruna/mörka är pojkar, bra fördelat och lätt att komma ihåg :) Dock är det svårt att se skillnad på de tre flickorna nu, men ena är lite ljusare än de andra två.. De ändras så fort! :) Blir sötare och sötare för varje dag som går :)

6 kommentarer:

Lisbet Lindell sa...

Så fina dom är <3

Kram från Faster

pernilla sa...

guuud vilka söta kattungar!!
usch ja, tvätt verkar aldrig ta slut.. känns som man tvättar eller viker tvätt hela tiden men det är väl så det blir med en kladdmaja och en klantunge i hushållet;-)

♥TrollMorsan♥ Mamma till 11 Troll♥ sa...

Ni kommer väl, jag fatta som att det var bestämt :)

Kram på er!

dessie sa...

Gud vad söta dom är kisebebbarna :D Jag vill haaaaaaaa! Men det får bli sen när vi har större hus, eller iaf några veckor sen när Pitza ploppar ut sina odågor ;)
Tvättstugan.. går det inte att fixa en gammal resesäng eller matsol eller ngt som kan stå där nere så kan Tove vara där medans du fixar? En resesäng kan man ju fylla med leksaker :D Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss

Anonym sa...

Poolen köpte vi på ullared, men den är så stor så vi har vänt den åt andra hållet så botten är uppåt blir ju lite mindre då, om du fattar hur ja menar:P bollarna finns att köpa på BR 100 bollar för 149 :-. vi köpte 200 st men skulle behöva köpa fler igentligen för det ska bli riktigt bra, men tror vi hoppar de hon är helnöjd över dom bollar hon har och det var då tusan va man får plocka bollar hela tiden ;) men va gör man inte för dom små liven? =)

Lizette sa...

Jag betalade med kortet så jag får väl skriva ut kontoutdraget och ta med skorna till Väla.