Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

torsdag 26 februari 2009

Hemkommen..

Först vart jag hemma hos dessie, anders och lilla Alicia:) Så fin, så liten och så underbar:) Sen kom de massa folk, typ anders fam. Och sånt;o)

Vart i öa med måns.. Eller ja, jag hämtade han där.. Handlade på coop och netto och sen äta på mc-donalds;)

Och nu skulle jag städa tänkte jag, eller måns med men han va nannig så han skulle komma imon och diska ist;) Då jag e på jobb:) Men jag ska plocka undan lite iaf.. Ser ju ut som fan här! Och måste ju börja packa ihop nån gång.. För flyttar jag nästa helg så får de ju vara klart snart eftersom att jag jobbar näst intill varje dag tills dess:S Bara ledig på måndag så..

Nån som vill ha en soffa (Finns dock en stor fläck som man får dölja med en fiin filt) och en 120 säng.. Inköpt från ikea i dec-08.. Så den e ju knappt använd ju..

Hanna saknar sin älskling:(

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad är det för soffa? :) och vad kostar den isf? :P