Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

torsdag 26 februari 2009

Den lilla

Det lilla underverket är ute:) Flicka olsson:) Ska dit sen om nån timme.. Ni e ju snart hemma, snabba bud:P Men vad ska man göra där inne när man kan va hemma i lugn och ro? Grattis igen gumman och anders!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Massa klabb med löne-lappar och banken:/ Isch! Har klyddat med dom sen i fredes nu! Får se om jag hinner fixa de i em.. Typ nu! Om inte alla cheferna hade vart upptagna så:( Försöka ringa nu igen.. Måste ju lösa sig, eller?

Sen in i duschen.. Och till dessie och anders och flickebarnet! Hehe.. Så fin hon va:D Sötnos:)

Tur jag har min älskling, som lugnar ner mig nårra hekto ibland:P Haha..

Och föresten, de har nog löst sig med flytten:D Morbror martin hjälper mig.. Och lillebrossor med förståss:D

Näe.. Ha de gött..

Inga kommentarer: