Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

tisdag 30 november 2010

Aloevera party :)

Idag har vi varit på Aloevera party hos M, såklart va alla mammor och bebisar där med ;) Så tack till E som fick loss bilen igår kväll! :) Hur som helst så va de super trevligt och kul å träffa alla igen.. Blir ju inte lika ofta längre eftersom att jag jobbar när de e babycafé :(
Imorrn blir de nog fralla, passa på nu innan de stänger för julledigt ju! Och de gör dom V.50..

Idag gjorde jag cowboysoppa :) Mumma! Tänkte bakat lussebullar med, men såg i receptet när jag skulle börja att man skulle ha 2 påsar saffran i och jag har ju bara ett hemma.. Så får smita in på ica imorrn och köpa de :)

Tove ligger å leker i gymmet, och med sina fötter ;) Nu når hon ju ända fram med foten till munnen :P Sötnosen! :)

Får se om jag provar på att baka chokladtryffel med nougat i sen när Tove nannar för natten.. Men skulle väl kunna tro att de blir av imorrn ist ;)

Nu ska jag sätta mig på golvet med min kära dotter och se på nyheterna med ena ögat och ha de andra på Tove :)

1 kommentar:

pernilla sa...

vad är cowboysoppa?
visst är de för söta när de leker med sina fötter! amanda har nästan fastnat i den positionen=)