Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

onsdag 11 maj 2011

Sista gången :(

Idag är det sista gången på babysimmet :( Hade velat gå fler kurser men de får vi se sen i höst hur det går att få ihop med jobb schemat. Känns ju tråkigt om man inte kan gå bara för de liksom. Men så e de, måste ju jobba!
Får försöka komma iväg ändå annars, men man har ju svårt att få tummarna loss när man inte har det inbokat. I alla fall i detta huset ;)

För ett tag sen sa [skrev] jag att Tove hade fyra tänder på gång. Sen fick hon den ena i början av veckan och två till på helgen samma vecka. Nu har hon alltså en kvar av de fyra. Inatt fick hon feber och har haft det hela natten, inte sovit så värst bra :/ Uppe tidigt men somnade med mig i soffan efter en flaska välling.
Hon vägrar äta grötten jag köpte så måste iväg och köpa en annan smak så jag kan blanda ut dom :P Hoppas de hjälper.
Men åter till tänderna! Haha.. Ser att den kommit lite längre ner, snart spricker det. Stackarn! Hoppas detta går snabbt så hon slipper ha ont och vara febrig.
För jag är helt säker på att febern beror på tanden! Fast hon inte reagerat så på de andra tänderna men som sagt, det var ju andra tänder. Inte samma!

Men vi är hemma och tar det lugnt nu på dagen så vi laddar inför sista babysimmet sen i eftermiddag.
Tove sover nu och har gjort det ett tag. Skönt för henne att ta igen lite förlorad sömn! Kanske jag med skulle gjort men de skulle jag nog tänkt på för en timme sen ungefär ;)
Men jag fick duschat i alla fall! Och sitta lite ostört vid datorn :)

Borde tänkt lite på lunch och middag till ikväll. Hmm.. Oj, måste ju hänga upp tvätten och starta ny maskin..
Bäst att göra de NU innan Tove bus vaknar! :)

Hej svejs! ;)

1 kommentar:

♥TrollMorsan♥ Mamma till 11 Troll♥ sa...

Ja det kan vara jobbigt för dom små med tänderna! Hoppas att det går bra för henne, att hon inte blir för hängig. Elijhan har fått två :)
Måste ses snart igen!

Kram på dig vännen