Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

onsdag 14 september 2011

Kärleken får på något vis gå före

Jobbade kort dag idag, 9-12.. Men blir desto längre imorgon, eller egentligen inte. Men jobbar ju först 7.30-12.30. Sen ska jag jobba natt i Falköping 21.00-07.00 och på det igen 9-14!
Dessutom ska jag tatuera mig imorgon för er som [av någon anledning] har missat det ;) Så imorgon när jag kommer hem med Tove vid 13.00 ska Per och D åka och hämta bygg grejer [till renoveringen av vardagsrummet] och sen ska vi [eller kanske bara jag?] till Skövde och tatuera mig! :) Sen hem och leka/busa med Tove. Ut i ladugården som vi brukar och sen lägga solstrålen :) Jo, vi ska ju äta lite också :P haha.. Och jag ska sova en timme när jag lagt Tove, om hon somnar som hon brukar vill säga ;) Men ibland är det ju lite krångel. Men brukar gå bra :)

Så fullt upp kan man säga! :) Men kul att det händer grejer :)

D håller ju på för fulla muggar med att fixa i det blivande vardagsrummet. Ska u slängas en hel del möbler och skit som bara stått och skräpat där inne. Känns ganska dumt att bara sitta här inne och höra hur han sliter :O Men jag tänkte faktiskt gå upp och lösa lite korsord [tant varning?] och sen somna tidigt! Blir ju inte mycket sömn imorgon och absolut inget natten som kommer eftersom jag ska jobba då ;)

I helgen skulle egentligen mamma, Thomas och William kommit, men tråkigt nog blev dom sjuka :/ Ska se om vi inte kan hitta en annan helg som passar istället! Hade ju varit super om dom kunnat komma upp hit någon gång :) Dom har aldrig träffat Per och inte heller varit här uppe. Jag flyttade hit i mars 2009!
Tänk att det snart är 3 [TRE!!!] år sen! Sjukt vad tiden går :O Men gud så underbart! Ångrar inte mitt beslut alls. Men visst saknar jag släkt och vänner, men kärleken får på något vis gå före ;) 

Nä sova va de ja!

Inga kommentarer: