Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

söndag 18 september 2011

Förlorad sömn är förlorad sömn

I Torsdags hade jag alltså tid hos tatueraren :) Väntat länge på det nu! Och fick ju väntat ytterligare två dagar :P men det var det värt! Nu sitter den där den ska vara, så fin så fin :) Gjorde inte så ont som jag trodde de skulle göra. Bara en liten bit som gjorde lite ondare än de andra [som som sagt inte var så farligt] och det var när han tatuerade på benet [eller är det en sena av något slag? ;)]. Men i övrigt va det helt okej. Va ju aningen värre att föda barn kan jag lätt påstå ;) Och min första tatuering gjorde mycket ondare än denna! Men så va de ju fyra år sen och jag hade inte fött barn då, kanske har med saken att göra?
Men i alla fall, här kommer bilden. Kanske lite missvisande med storleken? Kommer en annan bild när det är helt läkt!


Då var dom hemma igen, Pappa-Sussi-Pontus-Maria. Dom hyrde samma stuga som Pappa-Sussi hyrde när Tove bara var 2 veckor gammal. En stor stuga nära vättern, ca. 3km norr om Hjo. Stor och fin stuga :)
Dom kom i Fredagskväll och körde i förmiddags. Kul att dom kom :)
Vi var i Karlsborg i lördags, hade tur med vädret med! Fint och varmt ute :)

Nu ska jag lägga mig, lite seg och trött från nattens bravader! Tove somnade inte fören 02! Som tur var vaknade vi alla inte fören 9.30 :) Men ändå, förlorad sömn är förlorad sömn!

Så natti natt.

2 kommentarer:

♥TrollMorsan♥ Mamma till 11 Troll♥ sa...

Fin den blev! Ja det där med att inte få sova ordentligt det tar på en. Man måste få sova annars blir man ju inte människa :) Hoppas vi kan ses snart igen! Vore så roligt!

Massor med kramar till er!

Melinda - mamma till Julia sa...

Vilken fin tatuering du! Sketasnygg! :D

Jag tror att du har rätt! Var & varannan människa har ju tatueringar nu för tiden så det är nog ingen större fara :) kram!