Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

tisdag 20 september 2011

Vinn en TASSIMO T20!

TASSIMO är ett system för varma drycker som erbjuder ett stort antal olika nybryggda drycker i caféstil – en kopp i taget – med hjälp av ett enkelt tryck på en knapp. TASSIMO erbjuder inte bara ett brett sortiment av nybryggda kaffesorter – inklusive Cappuccino och Latte Macchiato med ångskummad mjölk – utan även teer och varm choklad.
TASSIMO-maskinen fungerar enbart med TASSIMO kapslar (T DISCS) och en ”intelligent” TASSIMO-maskin med streckkodsavläsarsystem. Det unika patenterade TASSIMO-systemet ger en oöverträffad variation av drycker med ett enda tryck på en knapp.









Vill du vara med och tävla om en TASSIMO T20 och ett startkit av drycker? I så fall ska du berätta för mig vem du skulle vilja bjuda in på höstfika och på vilken TASSIMO-dryck. Gilla gärna TASSIMO på facebook eller tipsa om tävlingen på din blogg!







För att vara med och tävla, gå in här! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Om jag vann skulle jag bjuda min bästa vän Desirée,
hon har aldrig gillat kaffedrycker, men älskar te!
När jag googlade på "Tassimo" fick jag se
att man kan köpa dosetter med Twinings te
Tänk att få våra favoritdrycker ur en och samma maskin
- önskar nu hoppfullt och innerligt att den blir min!

Hoppas på jättetur!
Kram/Malin grodmalin@gmail.com