Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

onsdag 21 september 2011

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Melinda

Ska nu svara på några frågor och sen skicka utmaningen vidare till 5 bloggare som har under 100 följare.

Varför började du blogga?Jag började blogga för att jag ville skriva av mig. Sen blev det mer och mer för att familj och släkt lättare ska ha koll på vad som händer i mitt liv. [eftersom jag flyttade långt]. Nu även för att dokumentera vad som händer i vårt liv och med Tove.
Dock har jag mindre och mindre tid över till bloggen nu när Tove blivit större och jag börjat jobba igen.

Vilka bloggar följer du?Bloggar som jag följer varje dag är Dessie, Anna, Malin, Patricia, Melinda, Lisa, Paula, Evelina, Pernilla, Angelika och Ebba.
Favoritfärg?Jag har väl inte någon speciell färg, har några stycken ;) Eller två tror jag som är mer favoriter än andra! Det är LILA och VIT :)

Favoritfilm?
Jag gillar Svenska filmer. Men jag kommer oftast aldrig ihåg vad filmerna heter ;) haha.. Sen får de gärna hända lite i filmen men kan även se romantiska filmer, eller drama :)

Vilket land/länder drömmer du om att få besöka och varför?

Jag vill åka till Egypten. Se pyramiderna :)

Nu skickar jag den här utmaningen vidare till {nu är jag inte säker gällande statistiken, men jag tar några som jag följer!}:
Dessie, Angelika, Lisa, Paula& Anna

1 kommentar:

Dessie sa...

Höhö. Du vet att jag har över 100 följare/besökare och att jag inte antar utmaningar va? :O Haha!
Tycker nock att du ska göra ngt åt layouten.. ser inte den vita och ljusgråa texten i menyerna :D
PÖÖÖÖÖÖÖÖSS <3