Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

söndag 25 september 2011

Gustafsson 3tr

Gustafsson 3tr
Ja, vad ska man säga? HAHAHAHAHAHA
Hur kommer dom på allt ;)
Kul är det i alla fall.

Har jobbat fyra nätter nu, så det ska bli skönt [om det går] att sova inatt :) En av nätterna var i Hjo och de andra i Falköping. Nu börjar det närma sig 1/10 då jag börjar på min provanställning [natt tjänst] i Hjo. Eller jag går ju på 21.15 den 30/9. Man skriver ju dagen man går av, så kan ju bli lite förvirrande ibland.

Jag passade på att lägga mig när jag la Tove strax över 10 idag. Men inte hade jag räknat med att vakna 4½ timme senare!! Herregud! Vaknade av att Tove snackade och gnällde i sin säng. Antar att vi nog va trötta båda två ;) haha
Tur inte jag la henne senare så klockan varit ännu mer när vi gått upp. Då kan jag ju med all säkerhet säga att läggningen nu i kväll inte gått lika smidigt till ;) haha.. Men det var inga problem när jag la henne 18.30. Hon var trött då som vanligt. Tar på krafterna att gå på dagis på veckodagarna och leka med pappa på helgen när jag jobbar [dubbelt] :)

Imorgon börjar jag 8.30 istället för 9.00 så en halvtimme tidigare för Tove med. Dock är det lite retligt att hon missar frukosten med 15 minuter ;) Fast då får ju vi mysa med frukost hemma istället :)

Snart kommer älskling in, då ska vi äta lite och sen mysa i soffan. har ju inte setts så mycket de senaste dagarna eftersom jag jobbat de senaste 4 nätterna och han sen jobbat på dagen [jag också!].

Inga kommentarer: