Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

fredag 9 december 2011

Tänkte inte så långt..

Har ändrat lite i designen här inne, eller rättare sagt i färgerna bara ;) Men vad tycker ni?? 

Jag har ju som sagt slarvat bort sladden till min kamera, eller rättare sagt så har nog Tove lagt den på ett väldigt bra ställe ;)
Men så när jag pratade med pappa idag så sa han något smart. Finns ju minneskort i kameran och de flesta datorer har ju plats så man kan stoppa i det där och på det viset få tillgång till fotona ändå :)
Hade jag inte tänkt på ;) haha.. Så nu har jag lagt över de foton som var i kameran. Vi försökte ta julkortsfoton men vi får nog vänta till en dag då Per också är inne :P Va inte det lättaste att roa henne och samtidigt få till bra foto ;)
Visar längre ner.
Men måste ju ändå köpa en ny sladd, tur man inte behöver ladda den så ofta. Då hade det ju inte gått eftersom jag laddar med den sladden som är försvunnen :P Antingen via datorn eller vägguttaget [man stoppar USBn i en sån grej så man kan stoppa den i vägguttaget ;)]

Nu var det helg igen, fredag och IDOL-final. Men jag jobbar! Tråkigt men så är det. Skönt ändå att man inte jobbar så många pass utan man jobbar fler timmar när man väl är på plats :) Inte för att jag inte trivs men rätt skönt att ha det så. Mer tid hemma för familjen och vännerna.

Var på julbord med jobbet igår, mumsigt och trevligt!





















Tog några foton på mig igår innan jag åkte iväg på julbord och innan glasögonen kom på ;)



Inga kommentarer: