Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

torsdag 3 januari 2013

Hjälp!?

Jobbat inatt och har en natt kvar, sen håller vi helg. Skönt! :) Räknade fram lite. Det är 24 [TJUGOFYRA!!!] dagar kvar till det är beräknat att bebisen ska komma enligt ultraljudet och 26 dagar kvar enligt sista mens.
Spännande och skrämmande!
Om jag får den extra natten på jobbet har jag 7 arbetspass kvar innan jag går hem den 20:e, annars har jag "bara" 6 pass. Om man räknar med inatt då. Fördelen med natt-jobb, man är ledig lite mer :P

I helgen ska vi få hem både babyskydd och barnvagn. Skönt att ha det fixat så man kan ta hem bebisen när den väl kommer till oss.

Tove pratar om bebisen varje dag. Tror minsann det är en tjej som längtar hon med :) Fast hon säger ju inte bebisen, hon och hennes pappa tror det är en kille i magen och att han heter "Ikak", ISAK. ;) Jag är ju inte den som är den så jag undrade om hon kunde säga ELLEN, det kunde hon. Det blev "Elle" :) Sötunge :)
Snart vet vi vem det är som växt till sig där inne <3 p="p">
Tove trotsar och visar mer och mer den sidan även för sin pappa ;) Tur hon har sina ljusa stunder hon med :P Haha.

Nä nu ska jag åka till jobbet. Vad gör ni ikväll?

1 kommentar:

Michaela sa...

Å vad spännande att det är så nära och kommer den förtidigt så kan det ju vara dags om typ två veckor :)