Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

fredag 27 februari 2009

Fredag kväll, dock snart Lördag;) Haha

Älskling har mega ont i skallen, tkr inte om att höra att han har så ont:/ Jobbigt då man inte kan göra ngt heller:( Och att jag sitter 23 mil ifrån han gör ju inte saken bättre!

Nyss kollat på let´s dans.. E nog andra avsnittet eller nåt.. Jobbar jag inte så har jag ju vart hos älskling ju.. Och utan tv e de ju svårt att titta på nåt program säg;)

Jobbet va rätt lugnt, fast hade ALLA mediciner och allt som hör där till.. Men de e ju inte så ofta de händer så de e ju ok..

Oj, glömde bort att jag höll på att skriva här med:P Haha.. Så e de när man har mkt i skallen.. Men blir väl bättre snart!

Köpte sånt nagelstärkande skit idag på apoteket, funkade as-bra:D Redan starkare efter bara en gång.. Ville man ha dom starkare så skulle man ta på en gång om dagen i nårra dagar.. Verkar ju kanon! aco:s märke..

Va ju innan jag visste hur illa de va med ekonomin denna månaden.. Inte alltid man ligger back med 2000:- Eller egentligen 1500:- till men ska nog ordna de.. Kanske.. *Suck*

Kan knappt förstå de, att du nu är mamma.. Du har nu fått din bebis.. Känns så overkligt;) Vi e ju inte ens vuxna, eller va vi?:P Haha.. Känns som vi stannat i 18 års åldern ju, men INTE.. Vi blir ju fan 22 år i år!! Shiit va tiden går!
Du kommer bli en bra mamma, önskar dig all lycka! Nu när du har din prinsessa hos dig<3
Så fin, så underbar! Love you sweety!

Inga kommentarer: