Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

lördag 28 februari 2009

Lördag-kväll

Så, då va denna dagen också slut.. Snart iaf.. Sitter just nu i soffan och latar mig.. Helt slut;)
När jag va ledig mitt på dagen idag städade jag och började packa ner lite saker.. Måste ju börja nån stans ju.. Och snart dags att flytta så.. Nästa helg ju:) Sen lär de ju vara tomt dom andra dagarn jag ska vara här nere tills jag ska upp förgott:) Blir ju måndag-natt, tisdag-natt, onsdag-natt, torsdag- natt.. Sen va de inte mer:P Ska nog gå bar.. Flytt-städa då med så..

Tvätta imon BITTI.. Tvätt-tid från 07.00 men ska nock inte tvätta då!! Tänkte börja typ 10.30 eller nåt.. Men har ju bara till 13.00 på mig.. men kan ju hänga upp tvätten här inne ju..
Men känns inte som att de e mitt största problem just nu!
Näe, nu ska jag fortsätta kolla på denna BLONDIN filmen.. Finns ju inget annat å göra så..
Hade kunnnat göra VAD SOM HELLST för att få vara hos min älskling nu! Men måste ju jobba med.. Har inte jobbat helg på fem veckor eller nåt sånt! Men ändå.. Saknaden är grym! Tkr inte om att ha min älskling så låångt bort! Plågeri..
Har ju inte så många arbetspass kvar heller så;) Tjäna dom pengarna som går att tjäna ju!:P
Älskar dig<3

Inga kommentarer: