Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

fredag 27 februari 2009

Såhär ser det ut..

Så, då ringde chefen upp nyss:)
Arbetspassen mellan den 13:e och den 23:e mars va redan lösta..
Så jag jobbar mitt sista arbetspass
FREDAGEN DEN 13 MARS..
Då blir ser mina sista dagar i skåååne ut såhär:
  • 27/2- Jobba 15.45-20.30
  • 28/2- Jobba 7.45-13.30/17.00-20.30 så heela dagen ju..
  • 1/3- Tvätta 7.00-13.00, Jobba 15.45-21.30
  • 2/3- Lämna soffan och mobilen i tyringe runt 20.00
  • 3/3- Jobba 7.45-16.15
  • 4/3- Tandläkaren 10.00, Jobba 15.45-20.30
  • 5/3- Jobba 7.45-16.15
  • 6/3- Jobba 9.00-15.00, Flytta de första lasset i DORIS
  • 7/3- Martin och måns flyttar möbler och vad som får plats i skåpbilen
  • 8/3-
  • 9/3- Jobba 15.45-20.30
  • 10/3- Jobba 7.45-16.15
  • 11/3-
  • 12/3- Jobba 15.45-20.30
  • 13/3- 7.45-16.15, Tar med mig de som finns kvar och flyttar mig till VÅR lgh i BLIKSTORP, Hampus följa med eller?

Så någon stans där imellan måste jag packa.. Typ nu.. För som ni såg så e jag inte ledig så mkt och flyttar allt, eller de mesta nästa helg ju.. Måste vara klart tills dess så.. Bara att sätta igång.. Tänkte ta måndagen till de.. Innan tyringe..

Så nu kanske ni förstår varför jag inte alltid e närvarande, mkt i min almenacka just nu! Eller har varit ett tag!

Räkningarna betalda.. Eller ja, Rune kvar, billånet kvar (från banken) och Rickard som ska messa om vad dom räkningarna ligger på.. Om han gör de innan jag flyttar blir jag chockad! Han skulle göra de igår sa han i förrgår, men än har jag inte hört ngt..

Så vi får väl hoppas att de löser sig då.. Finns ju inte riktigt pengar till allt de:/ Men älskling och jag sammarbetar så de fixar sig säkert.. Man måste ju finnas för varandra och hjälpas åt..

Vart och stor-shoppat på apoteket innan med.. Va ju på sjukan 9.00 idag.. Så nu ska jag väl få bukt på problemet och hämtade en ny ask av knull-pillret.. Vill inte ha dom men måste ju.. Men bara massa besvär med dom ju!! Hatar de! Har ju inte vart så innan ju, jobbigt värre:/ Får väl se hur de blir sen..

Och jävla doktor till att idiotförklara mig! Helt blåst e jag väl ändå inte!? Jäkla typer! Bara för dom har hög utbildning betyder ju inte de att jag som patient e helt blåst i skallen! Har man haft de ett tag så lär man ju sig, ellerhur:P?

Näe, äta ngt innan jobb kanske vore en bra idé.. Förutom sånt onyttigt då ju.. Menade faktiskt mat:D Haha..

Fortfarande inget svar från läkaren på ÖRON.. På tisdag e de tre veckor sen jag va inne, han tippade på ett svar inom 1½-2 veckor.. Hmm.. Får väl ringa dom på måndag då, försökte innan men nästa tele-tid vart inte förens 8.00 på måndag morgon och sen måppsade sig tele-svar.. Så ringer på måndag igen ist.. Vill ju inte bli väckt 8.00 på måndag precis.. Tror jag är rätt trötter på måndag liksom.. Ja, du ser ju mitt schema sj så..

Inga kommentarer: