Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

fredag 20 mars 2009

Fredag :)

Gick upp för en kvart sen:) Mamma väkte mig med ett sms.. Hehe, men de va väl ändå dags att gå upp.. Vaknat två gånger inatt och en gång nu när jag gick upp av att vara kissnödig! Jobbigt! Men va ju uppe och drack ena vändan inatt med men åndå! Jobbigt då de börjar såhär för de e asjobbigt å bli av med de sen ju:/
Igår kom tiger hem igen vid 11.30, får se när han kommer hem idag:) Blir ju tidigare och tidigare för var dag så;) Men igår gick han ut senare än vanligt med, undra vad min pajas gör ute egentligen? Men när han vill in skriker han som en jag vet inte vad utanför ytterdörren, går iaf INTE att missa;)
Ska rota lite i frysen, älskling ville ha lunch och jag ville ha frulle:P Han kommer hem idag på lunchen liksom:P
Kanske ska gå och ta på mig lite kläder med:P Hehe

Återkommer senare iaf;)
VAd ska ni göra i helgen då?

Inga kommentarer: