Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

onsdag 4 mars 2009

Frulle alá ostbåge

Så, då vart jag vaken jag med:) Eller har varit de i en halvtimme nu ungefär.. Posten kom ju också och kissanödig haha.. SÅ bara till atta gå upp..

Tänkte bara summera lite från igårkväll, virusskyddet försvann, tog slut eller nåt.. Paniiiik.. Laddade hem nåt, eller ja, försökte.. Skulle ju ta 21 TIMMAR att ladda ner.. Men när jag gick och la mig så va där 5 timmar kvar.. Men nu på morgonen va de nåt om att de tog för lång tid med nerladdningen så den hade avbrutits!! KUL!! Men sen såg jag att där ändå vart ett virusskydd på datorn!? Men men.. Bra de iaf..

Dessie: Bra att du säger ifrån och tar de lugnt! Måste ju de.. Vila upp dig.. Vi går en lååång-runda imon ist eller nåt;) Stor omställning i förhållandet, familjen, vardagen och livet ju!! Typ.. Ta de i din takt och skit i vad andra säger så blir de nog bra.. Hon e ju trots allt bara EN VECKA gammal, så du har ju all rätt i världen att vara trött och sliten.. Innan man kommer in i allt och sånt med..

Såg ju att de va personalmöte idag med.. 14.00, kanske ska gå på de?:P Så får man ju två timmar i komp med;) Och hinner jag inte plocka ut dom så blir de ju i pengar.. Och pengar sitter ju aldrig fel..

Han hämtade aldrig soffan igår, skulle kanske ta de på torsdag eller fredag.. Mest troligt va väl torsdag iom att jag e ganska upptagen på fredag..
  • Ska ju jobba till 15.00, ingen som ville byta så.. Och med de passet kan jag inte gå tidigare heller..
  • Hem till A och hämta kyl-väskan efter jobb..
  • Sen ska de packas in i bilen om jag redan packat allt annat i lådor så..
  • Måns kommer antingen vid halv fyra eller fyra, beror på när han slutar skolan ju:P
  • Sen måste ju allt vara klart här hemma innan vi åker för på lördag kommer ju hampus och martin med släp/skåpbilen och tar de.. Dom ska ju inte packa eller nåt, bara lasta in i bilen så..

Börjar närma sig nu!! Med stormsteg;) Känns underbart<3>

Tog ju nårra kartonger av dessie igår, dom e packade.. Har en kvar som jag tog på jobb.. Men den räcker ju inte! Gick ju massa lådor i köket så.. Säkert en eller två lådor till i köket och sen e de här i rummet.. Kanske en eller två till här med.. Får väl bli att jag packar upp massa blöjor idag då så jag kan ta lådor där.. Men eftersom att de nyss e rensat så e de lite knepigt.. Men de får ju lösa sig, vi hinner ju använda nårra paket tills freda annars ju..

De e nog mitt minsta problem nu!

Undra om han ringer idag? Hoppas på de och att de e positiva besked!

Och fortfarande inget från läkaren:S 3 veckor och 1 dag sen jag tog bort den.. Skönt att den e borta, känns knappt nu och syns inte.. Goott:) Fast har ju ingen känsel i läppen heller så.. Haha.. De går nog över;)

Frulle alá ostbåge


Inga kommentarer: