Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

lördag 14 mars 2009

Hemma igen

Så, nu har vi kommit hem igen, Skulle ju elda lite skit.. Så nu va de gjort, skönt å bli av med de! Så man kan fortsätta lite här hemma utan att behöva trampa i de!
Ska försöka ta lite bilder på lgh sen när vi e klara med all sortering.. Om de går med min mob, annars får jag ju ta digitalkameran.. Borde ju hitta den när jag rensar i lådorna! Hehe (:
Ändrade lite ordningar i sido-saken på bloggen med.. Missade de innan, eller ja, jag hade inte tid med de då:P Ska kanske fixa lite till med färgerna sen:)
Ska se första och sista avsnittet av melodifestivalen ikväll, fick ju rätt på kanalerna igår.. För de e ju så att på nya tv-apparater så va där ju en inbyggd box eller va dom sa.. Haha.. Så de funkade utan.. Gick inte med den boxen som älskling hade.. Typ.. Eller nåt om jag fattade rätt;) Haha..
Tänkte göra köttfärs-paj ikväll.. Ska nog bli gott..
Med taco gegga ovanpå:) Haha de lät ju nåt de!
Men den e ju god så:P
Fy bubblan va gott de blev igår:) Rödvins marinad på köttet med (: Mumma!
Och för att vara första gången med hasselbacks-potatis så bidde de rätt gott:D Lite mer krydda nästa gång bara.. Tog ju en evighet i ugnen med men de va de bannemig värt! hehe..
Tiger vart ute igår, i flera omgångar.. Kallade in han precis då vi skulle lägga oss.. Vet inte vart han befinner sig men kom de gjorde han:P Hehe
Ska försöka vänja han vid att vara ute på nätterna igen och inne på dagen. Mkt bättre ju! Både för han och oss.. Han mådde ju så bra då:) Min älskade kise-mis (:
Nu ligger han mest och sover;) Haha..
Funkar kanon med per och han med och de gör mig glad:) Hehe.. han kan ju annars vara luite reserverad mot killar och så ju.. Men det är inga problem! Gosar och kelar lite gör dom, men då tiger vill förståss.. Men han vill ju ibland så:) Gottis!
Näe, nu ska jag kolla lite i lådorna jag har här på golvet.. Antingen ska dom in i klädkammaren här inne eller ut i förrådet..
Sen ska de dammsugas och plockas undan från borden, laga lite mat sen med:)
Ha en bra lördag, ni som läser!

Inga kommentarer: