Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

onsdag 18 mars 2009

Onsdag kväll (:

Jo då har man klarat sig till kvällen då.. Denna kvällen tog konstigt nog läängre tid än vad gårdagen gjorde.. Somnade visserligen i omgångar på den håååårda sängen på sjukan igår men ändå.. Vaknade ju till stup i ett då ssk och kirurger tittade in och sånt..
Nu har jag lite ont i ryggen och i nacken.. Värst i nacken i morse och inge i ryggen då och nu e de nästan tvärt om:P Men men.. Lite allmänt mör i kroppen säg..
Slängde iväg ett mess till mamma innan, kände att de va dags för de nu..
Idag har jag inte gjort mycke nytta:/ Mest tagit de lugnt, tittat på tv och suttit vid datorn.. Läst min bok:)
Druckit massa läsk med.. Får nog vara lite ändring på de imon tror jag, men de märker vi ju hur jag mår då.. Men måste iaf dammsuga, hänga tvätt, tvätta och fixa disken! De gör ju inte sig sj så;)
Detta inlägg vart rätt kort:P Duktiga jag, kan kanske vara för de e tredje inlägget för idag, eller? Haha

1 kommentar:

Anonym sa...

Ta de nu lugnt gumman! Fin din blogg blev förresten :) pussas