Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

torsdag 19 mars 2009

Skadeanmälan

Jahopp.. Då sitter jag här i soffan med en trave papper i knät! Skadeanmälan, en hel uppsats ska man skriva om vad som häns osv. Ska ta itu med de nu tänkte jag.. Så vi kan posta de när vi ändå är i stan.. Ska ju hämta hyr/låne-bilen idag.. Måste kolla till Doris med, se om breven som skulle till skatteverket och adressändring ligger kvar i bilen.. Om man kanske kan få däcken med? Vi ska iaf ha ersättning för dom om inget annat! Köpte dom splitt-nya för typ två veckor sen ju!
Och se hur diagnosen för Doris ligger till, hur dom ska göra!? Kan ju va rätt nice å veta ju!
Har nyss duschat, skönt va de!
Vikt tvätt har jag med gjort och nu precis blev maskinen klar, så de e ju bara att hänga upp den och starta en ny.. Renbädda sängen ska jag göra sen med.. Men de tar jag SEN;) Nu ligger där en sömnig katt och massa ren-tvätt i den ju, Tss;)
När åter till skadeanmälan, så jag återkommer väl sen då:P Som vanligt:D

Inga kommentarer: