Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

torsdag 19 mars 2009

Tillbaka

Så nu vart jag hemma igen, med en polo som vi lånat av M&M nu över helgen då dom ändå e på semester:) Så känns de ju onödigt att betala mer pengar för en hyrbil då vi kan ha denna i helgen ju.. Så sitter nu i tele-kö för att avboka hyrbilen..
Fixade med en annan skadeanmälan på volvo, en där de INTE va ngn annan bil inblandad ju! Massa klydd på den jag fick ju'! Mest besvärligt! hehe
Fick skylten idag med (: Fin va den:D Hehe.. Kommer bild på den sen;)
Ska väl ut och skruva dit den sen..
Var f*n kan en el-mätare sitta? Hittar inte den och vi fick i lådan att vi skulle läsa av den, senast tills imon! Hur ska de gå? Hmm..
Känns lite i nacken idag, och ryggen innan då jag både hängt tvätt och renbäddat:/ Så blir att jag tar de lugnt resten av dagen!
Fint väder här idag med, riktigt våååår-fiint:)
Vad gör ni idag mina blogg-läsare?

Inga kommentarer: