Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

torsdag 5 mars 2009

Torsdag och sånt..

Jo då va de ju Torsdag igen, fast denna torsdagen är ju dagen innan jag träffar älskling:)
Imon packar jag min bil med lådor och måns och tar därmed de första lasset upp till Per:)
Så på lördag kommer resten av sakerna ju.. Gottis, kommer ju vara tomt sen nästa vecka då jag ska ner igen och jobba.. Får se hur jag löser de med sova!? Blir nog bra:)
Kallt om öronen där ute! Vart ju iväg och handlade lite nyss.. Inget å dricka förutom energidricka ju! Och inte bra att bara dricka de ju;)
Så blev lite saft och smått och gott:P Hehe..
Varför ska de vara så segt?
Packa allt de som e kvar idag.. Måste ju! jobbar ju 9-15 imom så.. Och sen ska jag till fam. B imon och hämta kylväska, måns kommer.. Massa göra.. Hinner iaf inte packa ner massa imon så.. Ska ju bara ut i bilen och sen kör vi..
Jo R kommer ju med min kista och hämtar soffa och mobil imon med..
*Suck* vrf ska de va så jobbigt? Kanske för att jag e stressad och så nu som allt känns skit? Eller inte allt ju, men ganska mkt.. Många som vänder en ryggen med, inte bara jag som ska bry mig eller?
Näe, isch!!
Åter till lådorna och katten:)

Inga kommentarer: