Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

lördag 4 april 2009

Då skriver jag igen;)

Tss..
Nu har jag ändrat i designen och allt vad de nu heter.. Och bestämmde mig för denna igen, hade ju denna för inte så längesen.. De e ju bara lilla jag som har svårt för att:
Sitta still
Vara tyst &
Ha kvar samma design på bloggen i mer än en vecka;)
Haha..
Men så e de ibland..
Nu ska jag dricka ur de sista jag har kvar av min cider nr: 2!
Och sen ska jag skära upp snoppen (fläskfilén) och lägga i nån god kryddmix av nåt slag;)
Ska även göra e smarrig äppelpaj, smulpaj:)
Fryser gör jag!! Ute för mkt i de VARMA fina vädret idag, inte alltid man har +36 grader i solen! Haha.. Lite färg har jag fått men de e väl säklart borta till imon!
Ska ni göra denna lördag då? Om de e ngn som känner för att kommentera!? Ni e dåliga på de!
Inte ens ett hej:'(
:@

1 kommentar:

Helena sa...

hejhej tösen!

Gud vilken fin desgin du har på din blogg!!

Tack för kommentaren =)

hoppas du hade en trevlig lördag kramar