Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

måndag 6 april 2009

Så himla tradit!!

Jag ser ju att jag har en del beskare på min sida, men inte en enda som kan ta sig tid till att kommentera! Kul detta ju.. Inte ens ett litet spår, jag menar:
HUR SVÅRT KAN DET VARA ATT SKRIVA ETT LITE hej ÅTMINSTÅNDE!!!
Kanske ska sluta skriva här helt och hållet ist!? Ha en riktig dagbok ist och skriva med papper och penna.. Så de BARA e jag som ser vad de står där..
Skriver j inte bara för min skull, hade jag inte skrivit här hade ni inte vetat hur de e med mig här uppe.. Men vill ni inte läsa nåt så vill ni inte..
Hejdå

5 kommentarer:

Dessie sa...

Jag brukar ju faktiskt kommentera.. men går ju knappt när jag sitter med sessan i famnen som jag brukar när jag läser bloggar :P Ska skärpa mig o tycker andra ska göra desamma ;) pussas!

tosse sa...

Hej.
Jag vet jag är skit dålig på att kommentera :P Men ska bli bättre jag lovar :)

Anonym sa...

Hej Hanna. Här kommer ett litet hej från Skånes Fagerhult...;-) Hoppas att du har det bra där uppe och sluta inte skriva för det e faktiskt intressant att läsa ibland om hur det går för dej...Kram Johanna ( o Anders)

Pernilla sa...

jag känner igen det där.. tradit!

Anonym sa...

Hej Hanna. En liten hälsning och lycka till från en i S. Fagerhult. Bra blogg och hoppas att du fortsätter att skriva den. Roligt att se att det går bra för dig. Tass från D.