Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

onsdag 22 april 2009

Utmaning

Vad har du för färg på ögonen?: Mest blå;)
Har du någon tatuering?: En ängel mellan skuldrerna
Har du någon piercing?: En i naveln
Vad använder du oftast för kläder? Jeans och tröja eller mys byxa och college-tröja
Vad dricker du helst för alkohol?: Cider och vodka (om den är innehållet i min grogg, haha)
Saknar du någon just nu?: Japp
I såfall vem?: Folket i skååååne
Har du hånglat med någon av samma kön?: Hihi, jodå:)
Har du varit kär i någon av samma kön?: Näe..
Sex and the City eller Desperate Housewives?: Inte nåt av de egentligen, men sex and the city isf.
Tycker du att sex är viktigt i ett förhållande?: Jo de tkr jag.. Inte allt, men mkt..
Vem älskar du?: Per, min familj och min vän..
Har du någon tvångstanke?: Nopp, inte nu längre;)
Vad är ditt favoritgodis?: De varierar:P
Vilka utmanar du att göra denna lista?: Alla som antar utmaningen!

Om du vill kopiera dessa frågor och svara på din blogg skriv gärna en kommentar så jag kan gå in och läsa!