Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

onsdag 22 april 2009

Massa jävla frågor om mig:P

Lovar du att vara ärlig? Jo, annare är de väl inte lönt att jag lägger tid på att svara över huvud taget!?
Du heter: Hanna Maria Emma Söderberg
Smeknamn: Hanna, Hannie
Låt som när du är ledsen sörjer till? Evanessence hade jag innan
Beroende av: Familj och vänner, sötsaker och min kise-mis
Vad behöver du mest just nu: Pengar och klipptid;)
Vad tror folk om dig? Vet inte, lättast och fråga folk om de..
Stämmer det? Klart de gör!
Vad får du oftast komplimanger för? Ögon och rumpa:P
Vad säger du för att imponera på någon? Varför ska man de? Va dig själv ist!
Hur imponerar man på dig? Jo som sagt, va dig själv!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Från min älskling: Hej. Okej vi kan väl prata om de sen? Massa kyssar
Var bor du? Blikstorp, Hjo
Trivs du där: Jopp, de gör hon:)
Äger du några converse: Jadå:) Sköna som FAN!;)
Sprit, cider, vin eller öl: Beror på vilket humör jag e på:P
Vad har du för mobil: Sony Ericsson c905i
Nästa mål i ditt liv: Komma igång med jobb
Hur svarar du i mobilen: Antingen Hej eller Hej det är Hanna
Vem ringde du senast? Dessie
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Pratar ju rätt länge i tele med dessie så de blir ju en massa!
Antal timmar sömn inatt: 10, men undantag när klockan började ringa vid halv 8 fram till halv 10
Sov du ensam: Nej, min älskling va ju såklart där med:) Och när han gick kom tiger;)
Brukar du komma i tid: Jo, de tkr jag väl:)
När mår du bra: När jag är med dom jag älskar
När blev du fotad senast: Fotade mig själv igår:P Lite egenkär kanske:P
Hur känner du dig nu: Hungrig och lite seg;)
Vanligaste färg på dina kläder: Massa olika färger:-O
Vad tycker du om fötter: Vissa går bra men dock inte alla, men man vänjer sig i detta yrket;)
Vad saknar du: Att jobba
Favorit dryck på morgonen: CitronVatten e de just nu:)
När brukar du oftast gå och lägga dig: Allt mellan 23-01
Är du blyg? Jo, de kan jag vara
Sysslar du med någon idrott: Nepp, inte sen jag gick i 6:an.. Så de e u ett tag sen:-O
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Mjo, lite.. Eller andra kanske:P haha
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Svårt att säga;)
Är du nöjd med ditt liv: Allt kan bli bättre, men har de ju inte dåligt precis..
Vad är det värsta du vet? Falska människor och lögner!
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Olika, beror ju på vad de e för vecka och hur mkt pengar där finns all slösa..
Vad längtar du till? Lite olika saker;) Just nu att mensen ska sluta:D
Har du bra vänner och äkta vänskap? Jo, en bra vän finns där!
Vad är det finaste du fått? Kärlek
Om fem månader: Har jag kommit igång med massa jobb:P
Om ett år?: Har jag ett jobb jag trivs med och ett bra sparande:)
Du samlar på: Inget, eller!? Hmm;)
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Beror på vart jag är;) Men Per eller dessie
Har du strumpor på dig nu: Jopp och även mina frå-toffler;) Haha
Är det okej att gråta: Jopp, klart att de e!
När grät du senast: Härom dagen..
Bär du glasögon eller linser: Glasögon men funderar på linser med..
Har du piercing:
Jo, en i naveln
Vill du gifta dig: Vet inte, kanske en gång i framtiden.
Vill du ha barn: Jo, men inte nu..
Är du bra på att laga mat: Jopp, de tkr jag väl att jag är:)
Är du flygrädd: Näpp;)
Hur vig är du: Kan man jämföra med ett kylskåp!? Haha..
Vilken är din favoritglass: Nougat med nojsett sås;)
Tror du på ett liv efter döden: Vet inte vad jag ska tro
Bor dina föräldrar tillsammans: Näe
Vilken ögonfärg har du: Mest blått..
Röker du: Näpp.
Hur ofta tränar/motionerar du: Inte alls.
Vad är det viktigaste i livet?: Att må bra och trivas med sig själv.

Inga kommentarer: