Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

onsdag 17 november 2010

Fralla för alla

Jag, maria och våra glada ungar har varit på fralla för alla idag :) Mumsig frukost! Sen va vi en sväng på ica, jag handlade äppelmos, ersättning och katrinplommonpuré.. Så nu har tove massor med efterrätt på gröten, för de va en stor burk ;) Hehe Men blir ju mycket billigare att köpa en stor burk med 720g i än att köpa en sån liten barnmatsburk med efterrätt i.. För samma pris! 7,90:-.. Ekonomisk! :)

Pratade med bvc innan i morse med, ännu en sköterska som är sjuk!! Suck.. Så denne jag pratade med hade inte varit på bvc på över 6 månader och kunde inte ens logga in på datorn!! Så får ringa imorrn igen och se om de finns ngn annan tid för oss..
Skulle ju dit den 9:onde från början men de va ju då all snö kom så fick vi en ny tid, den 22:a.. Men då jobbar jag så de går inte då heller.. Och hon e snart 5 månader.. Vill ju dit å väga, mäta och få lite råd.. Eftersom att hon inte äter så som "böckerna" säger.. Men hon mår ju bäst utav att ha de såhär och går väl antagligen upp i vikt med, men svårt att säga då jag inte varit och vägt henne på 2 månader!!

Älskling åkte 05.30 imorse och kommer hem imorrn kväll.. Tomt i huset! :( Framför allt nu när Tove sover..

Vill ha en tunnare mössa till tove.. Har en sån tunnis nu men med e för tunn och de andra jag har är för tjocka.. Hmm..
  Vad har ni på era smås huvuden nu?

1 kommentar:

♥TrollMorsan♥ Mamma till 11 Troll♥ sa...

Är tur hon inte är ett "bok" barn, menar alla måste ju inte äta som det står i "böckerna" hihi...

Måste träffas snart igen!

Kram