Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

måndag 29 november 2010

Hoppsan sa.. ;)

Telefonen går varm.. Något positivt när man säljer kattungar när de inte är säsong för de.. Eller säsong och säsong men de e ju inte lika vanligt nu :P
De ringde en till idag och hon va ev intresserad av bobby.. Hon skulle bara prata med sin man med.. Avvaktar till ikväll och har hon inte hört av sig så ändrar jag annonsen och lägger bara ut bobby.. Annars tar jag helt enkelt bort den helt :)

Brr.. kallt e de.. Snart blir de att sätta igång fläkten igen, så de blir lite varmare här inne och de kör ju runt på värmen med :) Tur jag har Bamse i knät så han värmer mig lite ;)

Blir inget jobb imorrn, Per åkte idag och kommer hem på onsdag kväll.. Nån ko-resa typ, i danmark.. Och de känns ju inte aktuellt att lämna Tove till någon som inte passat henne så mkt innan, för att sen ha henne i tre timmar.. Under de timmarna hon ska sova med och kan vara lite gnällig.. Så fick bli såhär imorrn...
Synd att bilen är fast på uppfarten, annars hade jag ju velat till hjo imorrn.. Men ska se om jag inte får tag i E så han kanske kan hjälpa mig upp med bilen :P

Har handlat hem grejer till julbaket :) Lussebullar kommer de bli, rispuffar i choklad, chokladtryffel med nougat och lite sånt smått å gott ;) Men blir nog imorrn eller när Tove somna ikväll.. För nu e de inte lönt att börja, vet ju inte hur länge till hon sover :P

Ta de lugnt resten av dagen/kvällen och hoppas på att få sova lite bättre/längre inatt! :)

Inga kommentarer: