Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

lördag 27 november 2010

Pyntat

Idag har jag blivit klar med storstädningen och röjt undan de jag ville ha bort :) Duktig jag e va!? Hihi ;) Och då passade jag på att ta fram jullådan :P Så nu håller jag på att ta fram tomtarna och sånt.. Stakarna och en stjärna är på plats :) Ska fortsätta med tomtarna när jag bloggat klart tänkte jag..

Tove la jag nyss, smilfink blev hon när hon såg pappsen! :) Härligt att se!! [kärlek]

Tufs ligger  mitt knä och spinner, lite omväxlande då de brukar vara Bamse som myser i knät :P Men han ligger och sover där uppe på byrån..

La ut kattungarna på blocket innan, 19.02 fick jag mailet från blocket att annonsen va inlagd.. Klockan 19.03 ringde de en som va intresserad av två av pojkarna :O Snabba ryck! ;) Här är annonsen! :) Bara att höra av sig om du är intresserad av en liten kissemiss ;)


Ta lite å dricka och fortsatta här hemma? :)

Inga kommentarer: