Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

fredag 26 november 2010

Snorigt och hest

Tove sitter i sittern och snackar, men hon e ju hes så de låter lite konstigt ;) Antingen är hon hes pga. förkylningen eller så har hon kommit på ett nytt läte? Haha..
Blir inget babysim idag, känns inte bra.. Men vill ju att min lilla sjukling ska bli frisk och inte göra de värre för att vi åker iväg och badar.. Hoppas vi e bra till nästa vecka bara!! För jag e ju också förkyld, men de e inte så farligt.. Jag klarar mig ;) E ju surt man man [pappa] betalt en del för att vi ska gå och så går vi inte :(

Nu snöar de igen :( Har gjort de i princip hela tiden sen, ja sen när? Hmm.. I flera dagar iaf!!

Ska snart göra mannagrynsgröt till mini :) Kanske ska göra en portion till mig med? Har för mig at jag har lite mjölk i kylen.. Orkar ju inte gå ut å hämta ;) Kommer ju knappt ut heller!

Älskling åkte igår, han sov i skövde för att underlätta resan idag.. Han ska ju med tåget vid 10 och svårt för oss att köra in honom då eftersom att de e typ mitt i frukosten.. Hade ju fått åka nu då och Tove har ju inte ens ätit än.. Haha. Så lättast att göra såhär då.. Fast de innebär ju att han kommer vara borta en natt extra.. Men de ska vi nog klara av! ;)

Brr va kallt!! När jag och Tove gick upp vid 08.00 så stod termonetern ute på -9 grader :( Usch!

Inga kommentarer: