Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

fredag 26 november 2010

Gaaaaaaaaaahh!!

Har spikat upp ett påslakan för ytterdörren nu, de va droppen att jag kunde se marken utanför dörren, när dörren dessutom var stängd!! Det var ca en halv centimeters glipa mellan dörren och listen[golvet].. Konstigt vi har de kallt och dragit inne eller!? Åhh! Men nu e de lite behagligare iaf..
Nu snöar de asmycket!! Hur mkt snö kan de komma egentligen? E väl en ganska dum fråga med tanke på hur mkt snö de kom förra vintern ;)

Intressant på "efter tio" idag :) Kanal 4 för er som inte vet :P Handlar om bl.a. 5 minuters metoden, kvällsrutiner och sömntabletter :P

Har en gosig Bamse i knät nu, han värmer mig gott om inget annat ;) Haha.. Ska ta tag i hemmet nu tänkte jag..
¤ Hänga upp tvätten jag inte orkade ta igår ;)
¤ Ställa in den rena disken och stoppa in den skitiga i maskinen..
¤ Plocka undan
¤ Dammsuga, fast de tar jag nog när Tove är vaken :P
¤ Ta fram julsakerna.

Aja, de va ju massor att fixa med.. Så lika bra att starta med en gång! Passa på medan Tove sover ju! ;)

Inga kommentarer: