Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

lördag 11 december 2010

Blää

Detta är en sån tråk-lördag.. Inget händer, inget skoj och bara tråkigt!!
Vaknade till regn idag med.. Tråkigt, eftersom att de sen fryser och de kommer bli ännu mer is-gata! :/
Har lagt Tove i sängen, hon gnällde nyss till med nu e de tyst.. Hoppas hon somnade! För vi har ju varit uppe sen lite innan 8, så trött är hon ju! Synd bara att hon inte alltid inser de själv!

Nätterna börjar bli bättre! Wiihoo :) Hon vaknar nån gång en stund efter att jag lagt henne, igår tog jag upp henne för jag inte orkade krångla med henne och för hon helt plötsligt blev klar vaken!? Tror klockan va runt 21 när jag la henne igen och vid 21.15 sov hon.. Sen tror jag inte hon vaknade ngt? Hmm.. Haha, bra minne man har? Näe, inte direkt..
Men iaf, sen vaknade hon vid 01 och fick nappen, vid 02 och fick mat.. Hon åt ca 100ml faktiskt.. Sen vaknade hon nån gång till och så fick hon mat vid 06.30.. Provade sen lägga henne hos mig i sängen och hon somnade till sist [låg och bökade först] och så vaknade hon 07.45 igen :) Låg och mös en liten stund innan vi gick upp..

Nu är per iväg med D och handlar.. Dom skulle ut ikväll, så dom kände väl sig tvingade att handla på systemet.. Eller nåt..
Hoppas att dom handlar de jag bad om, knöliga ostbågar och läsk..Kanske nåt bubbel med, men de hoppas jag nog inte för mkt på..

På tv ikväll är det väl "så mycket bättre" Sen blir de nog sängen eller filmen på 4an.. Men får se..

Inga kommentarer: