Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

fredag 17 december 2010

Jul mys?

Flickan är nattad och jag tror att hon sover, för hon brukar inte vara tyst så länge annars ;)
Idag vände hon sig från rygg till mage för första gången! Hon har bara vänt sig från mage till rygg två gånger innan, så de har varit rätt lugnt på golvet ;) Eller hon brukar vispa runt på golvet, typ snurra runt.. Som visarna klockan? Ungefär.. Men nu ikväll va de annat i planeringen enligt henne! ;)
Duktiga tjej! Men de innebär ju också att hon kan vända sig i sängen!
Så när jag la henne i sängen [hon va trött!] så börjar hon med att plocka ut nappen, sen lägger hon sig tillrätta och jag gick ner.. Hon skrek där uppe, så jag gick upp.. Då ligger ungen på magen!! ;) Hehe

Idag följde Per med på babysimmet :) Tove va jätte duktig, dök massor!! Hon bara älskar vatten, vår lilla fisk! Så nu är det uppehåll till den 15:e januari.. Ska försöka åka in på badet nån gång under uppehållet.. Tyvärr så har ju drop in babysimmet också stängt nu i jul men de vanliga badet e ju öppet.. :)
Va nära att anmäla oss till de nya grupperna som startar i vår.. Men kommer väl åka in på drop in och vanliga badet och anmäla oss till fortsättningskursen i höst ist..

Nu har jag tagit fram mina hemmagjorda rispuffar, ena doppad i mörk choklad och andra i vit choklad.. Även egen tryffel som är rullad i vit choklad :) Till detta mumsiga dricks de ju såklart iskall julmust :) På tv:n rullar tv4 och Robinson..

Ha en fortsatt bra fredag alla fina!

Jo föresten.. Såg på postkodsmiljonären innan, han vann miljonen!! Och han hade ju en livlina kvar dessutom!! Galet! :P


Inga kommentarer: