Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

torsdag 2 december 2010

Cat-fight!

Hamnade mitt emellan kattbråket nyss :/ Håkan hade följt med Tufs in.. De e de negativa med att ha öppet hela vägen ut/in.. Att fler än våra katter kan komma in..
Men jag stängde om källardörren och gick sen ner själv och jagade ut honom.. Han har ju varit här inne innan och vi har passat honom.. Har funkat bra mellan honom och Mysan men nu har hon ju bebisar här inne [och i magen, Tufs med :(..]
Tufs sprang upp och gömde sig direkt, för hon har aldrig funkat ihop med Håkan.. Men Mysan skällde, morrade och jagade honom en bit.. Och jag kom mitt emellan.. Men de gick ju bra ändå :P

Nu ska jag ta min bebis och så ska jag väcka på gubben... Lägga ut recepten idag ;)

Inga kommentarer: