Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

söndag 26 december 2010

Tröja

Nu har jag beställt en tröja, en ganska dyr sådan till och med.. Men unnar mig det, eller näe, unnar Tove de ;) Jag blev förälskad i den när en tjej lottade ut en sån i sin blogg.. Och nu har jag alltså beställt en.. Kan säga att den är från min mormor och mig till Tove.. Fick ju en julklapps-peng från mormor att köpa till Tove.. Har köpt en blus/tunika, en klänning och en kofta men de blev ju 100:- över efter de så då kan jag ju ta den att betala halva denna tröjan med ;)

Här kommer en bild på den :) Tog den i storlek 12 månader då den är lite liten i storleken.. Här har ni hemsidan :)


Här är klänningen som hon fick från mormor, de andra kommer en annan dag ;)


Inga kommentarer: