Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

tisdag 11 januari 2011

Den perfekta vaginan?

Kollar på en något skum dokumentär på kanal 4 nu.. Som rubriken lyder: Den perfekta vaginan.. Herregud säger jag bara!! Gipsavgjutningar [stavning?] av underlivet!?

Nu, till det vanliga.. Min vardag!!
Jag hostar och har mig fortfarande och jag va på VC igen i måndags innan jobbet.. Lungorna lät bra, eller som dom skulle.. Så då verkar ju antibiotikan hjälpt iaf.. Alltid nåt! Men jag kan tydligen hosta såhär i upp till tre veckor till.. Innan flimmerhåren växt ut igen eller vad hon snackade om.. Fick utskrivet hostmedicin, en som tydligen skulle vidga luftvägarna lite med.. Men inte hjälper den inte!! Hostar iaf.. Ööööööhh!! 
Börjar ju bli lite segt nu liksom.. Allt började ju en vecka innan jul!! Och de e ju 4½ vecka sen ungefär :(
Skulle de bli värre eller inte bättre om ca två veckor skulle jag höra av mig igen så skulle vi se om de va ngt konstigt då och ev. fundera på en röntgen av mina lungor eller nåt, för att se om det är något konstigt som inte hörs när dom lyssnar..

Idag fick jag med mig 3 paket [2½dl i varje] vispgrädde med smak av choklad hem från jobbet.. Vi handlade fel, eller rättare sagt, vi såg inte att den va smaksatt!! ;) Inte så gott med torsk i pestosås gjord på chokladgrädde :P Haha
Så imorrn ska jag göra plättar/pannkakor och ist för mjölk ska jag ha i denna grädden tänkte jag.. Undra om de blir gott eller oätligt? Återstår att se! ;)

Imorrn ska vi åka till skövde, ska vara där 11.00.. Tove ska fotas :) Ska bli kul, hoppas kläderna hinner torka bara! Tvättade mer nu ikväll då vi ångrade oss ang. vad hon skulle ha på sig imorrn ;) Men de ska nog bli bra :)
Sen ska vi gå lite på stan, jag ska se om jag hittar ngt fint för mina presentkort på gina tricot och H&M :) Alltid kul att handla med presentkort :)
Hade velat in hos en optiker med, men de kostar ju.. Hmm, får se hur de blir! Men måste ju ha nya glasögon :O

Nu snurrar de och jag mår lite illa, så sängen nästa..
Natti 

1 kommentar:

♥TrollMorsan♥ Mamma till 11 Troll♥ sa...

Vad roligt med fotografering :)
Ska kolla om inte vi får en tid att fota MiniTrollet också :)
Programmet var verkligen uräckligt btw...

Kram på er