torsdag 13 januari 2011

Vi rullar mot hjo

Idag har jag tid för återkontroll av min spiral hos min BM.. Skulle varit där den 20/12, alltså förra året.. Men jag kunde inte då, jobbade ju och ville inte ta upp den diskussionen med h*n jag jobbar för.. Känns inte som ett samtalsämne med en äldre utomstående, att prata om min spiral och gynundersökning! ;) Haha..
Så fick en tid idag ist.. Klockan 11.00 ska jag vara där..

Sist vi va på BVC bokade vi även in nästa besök, så dom slipper ringa och boka eller glömma bort oss.. Fick en tid för 6 månaderskontroll idag :) Passar ju perfekt när vi ändå är inne i hjo ju :)
Men ska inte vara där förren 13.40.. Så blir lite "dötid" innan, men tänkte gå in på arken.. Är ju sopplunch där på torsdagar :) Och de borde ju ha startat igen efter jul/nyår och dessa röda dagar!?
Aja, de märker jag ju.. Hade varit kul och några fler mammor från gruppen kommit dit.. Men får se om jag får tag i några? Annars överlever jag ju ändå.. Men kul men någon man känner lite mer ju :)

Ska prova lägga min lilla skitunge [älska] och så ska jag hoppa in i duschen! ;) Dock inte tvätta håret, för de gjorde ju frisören igår :) Sån lyx att slippa göra de själv liksom :P Kostade 30:- extra men de va de värt.. Även fast jag höll på att krevera när hon kammade ur mitt hår med en grov kam, när hon hade i inpackningen.. Usch va ont de gjorde!! Jag har ju ingen vanlig kam eller borste hemma då de inte går att få ut alla knutor och skit med de, har en svinaborste ist.. Mkt bättre!! :)
Kommer kanske nåt foto sen på min nya frisyr.. Kanske!! ;) Hehe.. Hon klippte av mellan 3-8 cm!! Låg en hel del hår på golvet när hon va klar kan jag säga!!! :O Mitt hår!!! Men de blev bra ändå, va ju tvungen.. Har ju inte klippt mig sen förra våren! Så de va slitet!!

Näe, duschen va de..

Inga kommentarer: