Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

tisdag 4 januari 2011

Order!! :O

Fick minsann order om att jag skulle blogga, så då e de väl bäst att jag gör de då ;) Hihi
Men de va ju i och för sig ett tag sen, eller egentligen inte, skrev ju igår men de va ju bara att jag tävlade :P

Men iaf, min bihåleinflammation är det bättre med och inte förkyld längre med andra ord.. Så kortisonsprayet fungerade! Inte tjock och stopp i hela huvudet längre :) Skönt!!
Men känner inte att hostan och de e ngt bättre.. Borde ju vara de nu då jag ätit halva antibiotikakuren nu, men de tar kanske lite längre tid innan hostan och de jobbiga försvinner? Känns ju som om någon gör hjärt- och lungrädding på mig! :O
Så har de inte blivit bättre tills jag ätit klart tills måndag nästa vecka så ringer jag VC igen och ser om dom kan lyssna på mig och se om de e ngt tokigt eller om de ska vara så här.. Anledningen att jag kommer vänta tills måndag är ju för vi åker till skåne och pappa/sussi på torsdag, samma dag som jag äter sista tabletten i min antibiotikakur!

Ska bli skönt med en mini-semester! Skönt att komma bort lite :) Va ju dessutom länge sen vi träffade pappa och sussi! Ska inte få gå så lång tid mellan!! :( Men de blev ju förhinder och dom är ju ett par upptagna människor så de blev ju inget i december.. ;) Men nu ska de äntligen bli av :) Hihi..

Ska jobba imorrn med.. Egentligen inte min dag men A har ju jobbat för mig nu när jag varit sjuk så då tar jag hennes pass imorrn så hon får lite vila innan hon går på sin helg igen :O Oops, intensivt för henne nu.. Men de kan ju inte jag hjälpa, har ju inte direkt bett om att få bli sjuk :( Aja, hoppas på att bli bättre nu iaf så de går bra att jobba imorrn :) Känner mig inte lika slö och svag i kroppen iaf.. Orkade ju knappt hålla Tove innan :(

Pratade med Dessie-Gumman-Gris innan :) Va allt för länge sen vi sågs med! Då va Tove 3 månader gammal.. Va väl strax efter dopet om inte jag minns helt fel? Får ta å träffas snart igen tkr jag!! :) [Lööööööööööv jooooooooo]

1 kommentar:

Dessie sa...

Nej men kolla! En uppdaterad blogg! ;) Jaaa, vi måste träffas snart! Mjo, det var någon vecka efter dopet! Men får se om vi kan fixa nått.. nu jobbar du ju med =D Hihi. Hoppas mini-grisen sussar gott inatt! Ja och du med =D Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss <3