Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

lördag 22 januari 2011

Repris :D

Det blev en favorit i repris i morse :) Vaknade 08.30 av att Tove pratade och sparkade på spjälorna i sin säng ;) Och såklart med bajs i blöjan.. Alltid bajs på morgonen om hon så sitter i babysittern eller ligger i sängen ;)
Hon fick mat 05 och mat igen lite över 06.. Men vid 06 åt hon knappt 50ml.. Men hon behöver väl kanske de för att kunna somna om lite till ;) Men imorgon ska jag nog prova med vatten då ist och se hur de går. Har ju gett henne vatten vid 02-03 ungefär när hon vaknat då.. Har inte varit uppskattat men hon har tagit lite och sen har hon ju somnat om när jag lagt henne.. Men funkar inte då på morgonen vid 05.. Men då är det ju många timmar sen sista mål mat.. Hon äter gröt mellan 18-19 tiden och så får hon välling mellan 19-20 ungefär.. Men de två senaste dagarna har hon ätit gröt runt 19 och sen fått välling och lagt sig mellan 19.30-20.00 :)
Igår vaknade hon vid 21.00 igen [vilket hon brukar göra] och då fick hon lite välling, sen somnade hon och sov till 02 då hon fick vatten och napp :)

Idag ska vi på 30års fest.. :) Två hus bort ;) Men de e bara bra för då slipper ju ngn köra och sånt :P

Tove att somna och sen ta hand om disk och tvätt.. Kanske mat också? Kanske..

1 kommentar:

Melinda - mamma till Julia sa...

Hejsan!

Ja hon är minsann en riktig goding!!
Jag har faktiskt börjat använda schampo nu i veckan! Hon har ju fått lite hår nu så jag tänkte att det var lika bra att börja! Innan har jag endast använt tvål och olja till henne i badet! :) Jag använder Natusan schampo, finns att köpa på ICA! Det gjorde jag! ;)

Ja det är mysigt att tänderna har kommit! Själv var jag 9 månader när jag fick mina, men Julia vad en månad tidigare! Jag har faktiskt inte känt något alls innan, inget knotter eller liknande. Vad häftigt att man ändå kan känna tänderna på din lilla tjej! :D Haha, jag vet inte om tänderna kan gå tillbaka, men ingenting är omöjligt så det kan ju faktiskt vara så! :O

kram =)