Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

lördag 29 januari 2011

Tidigt..

Just nu kollar jag på film, A cinderella story. Rätt bra faktiskt ;) Hehe.. Men missade ju början men sånt har jag börjat vänja mig vid nu vid de här laget :P
Jobbat idag, så åkte hemifrån 10 och kom hem 15.. Under den tiden hade Tove sovit liten stund på fm efter jag åkt och en liten stund på em.. Dock max 1 timme totalt!! Hon vaknade 14.30 på em.. Sen har hon inte sovit nåt när jag va hemma! :O Hon va trött vid 16 men vägrade somna i sin säng och sen ville hon inte slappna av i min famn när jag tagit upp henne..
Så hon däckade i soffan med flaskan i munnen 19.07! Upp med henne i sängen och hon sa inte ett knysst.. Nu e de två timmar sen och per va uppe en gång och jag har varit uppe en.. Hoppas hon sover bra inatt med! :)

Fastna i filmen och glömde vad jag skulle skriva ;) Haha.. Lite störigt e de allt att tårarna sprutar för mindre än inget ;) Haha..

Så jag säger väl så för idag ;) Ha en bra lördag!

2 kommentarer:

♥TrollMorsan♥ Mamma till 11 Troll♥ sa...

Saknar er!

Kram

priscilla sa...

hej vinnaren presenteras nu på min blogg. Imorgon börjar en tävling om en mat kasse och ett SPA kit, kom in och tävla :-) ha en fortsatt trevlig kväll