torsdag 24 mars 2011

Sopplunch

Idag ska jag och Tove till Arken [Öppna förskolan] där det är sopplunch på Torsdagar. Har ingen aning om vad det är för soppa men de brukar vara gott :)
Natten har varit bra, la Tove 19.00 trots att hon sov lite senare igår. Men hon va trött i alla fall. Hon va lite skrikig en liten stund, va inne hos henne två gånger tror jag sen tystnade hon och somnade själv :) Minns inte om hon vaknade en gång till sen innan jag gick och la mig, men jag tror inte det. Och så vaknade jag av katterna 06.00 och att det va förskräckligt ljust i sovrummet ;)
Tove vaknade 07.00 och då låg hon på mage, på tvären och nästan på väg att resa sig mot spjälorna :P

Nu ska jag göra frukost till henne och kanske äta något själv med. Kanske..

Livet är orättvist ibland. Ta vara på varandra så länge ni kan och ta inget förgivet! Imorgon kan det vara för sent :'(
Tänker på er <3

Inga kommentarer: