Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

måndag 4 april 2011

9 månader

Idag är Tove 9 Månader gammal, va tiden går fort! När man väntade och väntade på att bebisen skulle komma, gick tiden otroligt långsamt emellanåt men nu bara rusar tiden förbi en!
Någon som vet vart handbromsen sitter? Denna någon kan vara så vänlig att berätta det för mig i så fall så jag kan dra i den snabbast möjligt! ;)

Tvättar pengar idag! Hihi Näe, inte så allvarligt ;)
Idag är det tvätt-maraton här hemma. Har tvättat och hängt upp 3 maskiner nu och har den 4:e igång där nere nu. Färdig om 30 minuter kanske. Duktiga jag glömmer ju kolla på klockan när jag startar maskinen :P Men de brukar gå bra ändå.

Tove är jätte-super-duper-snorig idag. Men som tur är är hon glad och sprallig ändå! Har lite svårt att andas genom näsan bara. Nässpray, nässug och näsdukar i högsta hugg här hemma med andra ord!
Hoppas de går över fort. Tror även hon har någon/ra tänder på gång. Rinner massor från munnen också, hela tiden! Så blir att ta på henne haklapp när hon vaknar efter vilan och även byta tröja ;)

När jag hämtade upp mat från frysen innan hade jag Tove på höften och rotade i frysen, när jag känner hur de kittlar ordentligt mellan brösten! Kollar efter och vet inte vart jag ska bli av riktigt, ser en spindel stor som den gamla 50 öringen [den som var något större än 10:an!!]. Snacka om att jag fick panik! Brukar kunna hantera såna kryp annars men när dom sitter på såna ställen kryper det i hela kroppen på mig! Urk!

[Hjärta] [Kärlek] [Tänker på er]

Inga kommentarer: