Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

måndag 11 april 2011

Längtar

Idag har det varit underbart väder ute :) Sol och nästan vindstilla! Ena gången när jag kollade på termometern i fönstret visade den +17 grader :) Härligt!
Tove och jag [Hampus också en stund] satt ute på gräset. Tove visste inte riktigt hur hon skulle reagera ;) Kul med allt gräs och alla pinnar. Hehe :)
Synd vi inte har hittat en bra gunga till henne då dom två vi har uppsatta snart ruttnar bort :P Och det är ju vanliga, inga bebisgungor.
Fixa en rutchkana [stavning?] och bygga en stor sandlåda till henne. Allt detta kommer vara i "parken" mellan vårt hus och Pers mormor och morfars hus :)


















Nu har vi [Hampus och jag] ätit korvstroganoff och kokta grönsaker [blomkål och morötter]. Jag sitter här och Hampus inne på sitt rum.
Kollar på Mamma byter bo, vad ska jag säga. HAHAHAHA... Klockan 21 är det En unge i minuten :)

Längtar tills jag kan ha håret nere igen, blev ju långt ifrån nöjd sist. VARFÖR ska dom alltid ta för mycket och ALDRIG lyssna på en? Men men. Suck!

Imorgon är det jobb igen :)

1 kommentar:

♥TrollMorsan♥ Mamma till 11 Troll♥ sa...

Underbart!! Vilka fina bilder!

Kram på er!