Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

tisdag 5 april 2011

Öööööhhh

Fick hjälp med diskmaskinen igår, men tror att felet sitter ännu längre upp och inte i de lilla röret som går från diskmaskinen. Utan att det är stopp i de som går upp i vasken. Eftersom att maskinen fungerade när han åkte och vi då hade kört igång den och de funkat som vanligt och kört ut vatten, men när vi sen kopplat in den och den körde när den va inkopplad helt hända samma som igår, den samlar vatten längst ner och de bara droppar vatten ur röret där de brukar spruta vatten när den tömmer sig.
Suck!
Men som att de inte räckte med detta! Skötbordet gick sönder också! Jäkla skit..
Så nu måste vi köpa nytt, har kollat på blocket men finns inga prisvärda :( Jag kan tänka mig ett enkelt, typ ett sån här
Men vi har ganska långt till Ikea så vet inte riktigt hur vi ska göra nu! Har lagat de skötbordet vi har nu provisoriskt men detta är inget bra alternativ en längre period. Jag har redan ont i ryggen och då har jag bara använt de två gånger efter att det gick sönder :(
Vill inte ha henne på golvet heller, dels för min rygg och sen för att jag vill ha henne uppe på ett riktigt skötbord!
Aja, får hålla utkik på blocket.. Fanns ett för 50:- men de befinner sig 6 mil här ifrån, på fel håll.. Och de lades ut för 4 dagar sen så inte så himla troligt att det finns kvar heller.. 

Inga kommentarer: