Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

torsdag 7 april 2011

Sopplunch & annat kul

Idag blir det sopplunch. Vet inte vad det är för soppa men de märker vi ju när vi kommer ner ;)
Ska möta upp Malin vid gymmet, så går vi en sväng och sen ner till Arken. Tove kommer med all säkerhet inte sova i vagnen då hon sover nu och har gjort i 40 minuter ungefär. kanske lite till? Kollar inte på klockan när jag lägger henne och skulle jag mot all förmodan göra de så glömmer jag vad klockan var ändå :P

Ska ner i källaren och hänga upp tvätten jag tvättat nu på morgonen, är inga kläder utan jag tvättade delar till liggdelen och Toves bebis kudde. Men de ska ju hängas upp och torka ändå! Sen ska jag ut i bilen och hämta in skötbordet, eller alla delarna. För vi fick ju lånat verktyg så vi kunde ta isär den eftersom vi inte fick in den i bilen! Haha.. Cirkus!!!!!
Men de gick ju till slut :) Större än jag trodde ju :P
För tar jag inte ur det så får jag väl knappt plats med barnvagnen? Men antar att jag får lägga sittdelen inne i bilen ändå. Bagaget är förvisso rätt djupt men tvivlar på att båda delarna får plats där ändå. Återstår att se!

Nu ska jag ut i bilen, ner i källaren och sen upp och borsta tänderna. Kanske slänga på lite mascara med så man ser lite mer levande ut? ;)
När jag är klar med det är det dags att åka. Ska möta upp Malin runt 10.15..
Så får nog sätta fart nu!

Hej så länge [kärlek]

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för idag =)