Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

lördag 9 april 2011

Underbara tokiga unge ;)

Så härligt väder ute idag, minus blåsten såklart! För det blåser verkligen storm emellanåt. Men har varit ute en runda i alla fall.

Vaknade på fel sida men de har vänt nu, för ett tag i alla fall ;) Men blir bara så less ibland! Ska de vara så så får det vara hela tiden i så fall och inte både och! Kanske förstått de nu? Ähh...

Tove är en trotsig liten skitunge idag! ;) Och säger jag till henne eller spänner ögonen i henne så bara flinar hon och ser sådär söt ut. Gaaaaah! Då smälter jag ju och kan inte vara allvarlig längre. Hur gör ni i såna lägen?

Har hittat ett exempel på sandlåda till Tove. Han velat ha det så länge men Per måste nog se de för att också tro att det kommer bli hur bra som helst! Så såhär får de bli! :)

Nu ska jag busa med min trotsiga unge med överskottsenergi! :)

2 kommentarer:

Melinda - mamma till Julia sa...

Vad kul att du gillade den! =) Då har jag inte delat ut de där testerna helt i onödan med andra ord! ;)

dessie sa...

Vadå för sandlåda? vad påskigt och fint här är nu :D Puuuuuuuuuuuuuuss