Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

måndag 23 maj 2011

Nytt sätt att blogga på? Bokstaven [A]

Har inte uppdaterat så mycket på sista tiden, kommer inte på något intressant att skriva om ;) Ni kanske inte bara vill läsa om mina missöden med bajs läckage och liberos nya tunnare [skit] blöjor? Haha
När jag läste i min fasters blogg häromdagen såg jag att hon börjat med alfabetet, och jag tänkte hänga på det. Det innebär att jag kommer blogga om en bokstav varje dag [förhoppningsvis] och skriva tre ord [text] om varje bokstav.
Kommer jag på något annat att skriva om kommer jag självklart att skriva om det också ;) Men detta kan vara en hjälp på traven och kanske lättare för mig att få ner lite vettiga ord till er ;) Haha


Så jag börjat väl med en gång ;)
Bokstaven [A]
Arbetat, har jag gjort idag. Var ute och gick i det fina vädret i 1½ timme ca. :)


Apoteket har sjukt långa köer på måndagar! I alla fall på förmiddagen och i lilla Hjo..


Ansökan om dagisplats är som jag säkert skrivit innan, klart! Vi har fått hem papper som vi ska skriva på som godkännande av plats på Maskrosen :) Kom för övrigt på att jag skulle ringt dom idag, även kommunen. För hur ska jag kunna skicka in mitt schema när jag inte har något? Hur gör alla som jobbar i vården på timmar? 

1 kommentar:

Anonym sa...

Ohh, tack för tipset ;)