Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

torsdag 2 juni 2011

Bokstaven [K]

Kontanter. På banken i Hjo har dom tagit bort kontant-hanteringen. Alltså dom tar inte emot kontanter alls! Jag tycker det är dåligt, för om inte på banken vart ska man då ha kontant-hantering? På ica får de ju bli. Men där kan man ju inte sätta in pengar. Snart tar dom väl bort uttags automaterna så man inte ens får ut några kontanter! Bara kort som gäller nu för tiden! 


Kompisar behöver man för att inte bli helt ensam. Kompisar kan man ha många av men bara några få riktiga vänner. Eller? Så är det för mig i alla fall.

Kalaset blir framflyttat, vi tänkte ju först ha kalas för Tove här uppe den 2 juli. Dagen innan vi åker på semester och två dagar innan hon blir 1år. Men det var en del som inte kunde då och så blev jag erbjuden mer jobb den helgen. Så då kan vi lika bra flytta på det tills efter vi varit på semester :)
Vi ska ju dela upp kalasen på två gånger. En gång här uppe och en gång när vi är i Skåne. Tänkte nog ta de midsommar-helgen. På lördagen där. För då kunde de flesta tror jag.

2 kommentarer:

malin sa...

Hon har alltid vart rödhårig, eller när hon föddes så va hon jätteröd i håret, men sen tycker ja att de har försvunnit lite men nu när hon börjar få mer hår kommer de tillbaka:P fast i en del ljus ser de jätterött ut och i andra blont så hon får nog någon variant av röd/blond :)

♥TrollMorsan♥ Mamma till 11 Troll♥ sa...

Så söt bild du bytt till! Super bra inlägg också. Ja det där med kontanter... alltså jag tror att det kommer bli bara kort framöver. Vi går mot den framtiden är jag rädd. Ja tänk att dom fyller 1 år snart våra små Troll! Och det där med vänner...ja då håller jag med om att man faktiskt har ett fåtal nära vänner men många ytliga vänner!!

Kram på dig min vän!